April 2023- en lille hilsen fra os

21. april 2023

Foråret er på vej, noget vi alle ser frem til. Vi er nysgerrige på, hvad der kommer op af jorden og insekter kommer frem fra deres skjul. Vi kan bedre bevæge os, da vi ikke skal have så meget tøj på, når vi er ude og det nyder børnene.

Vi har afsluttet årets lejr tur til Børnenes vel ved Høll. En fantastisk tur for både børn og voksne. Der summede af liv og masser af skøn leg, både inde og ude. Da dagen var omme, fortalte vi historie og puttede 20 skønne og meget trætte børn. Fredag eftermiddag sluttede vi lejren af med forældrekaffe, hvor børnene også havde mulighed for, at vise mor og far, hvor de havde sovet, hvor de havde leget og de kunne gå en tur ned til vandet.

Vi har sagt farvel til 10 børnehavebørn, de var alle klar parat til skolestart og er nu startet i førskole på Balle Friskole. Vi siger ikke helt farvel, da vi er så heldige, at vi kan følge dem på skolen og vi kan give hinanden krammer over hegnet til skolen.

Når vi sender børn i skole, giver det plads til nye børn. De næste par måneder, byder vi velkommen og tager godt i mod, nye børn og deres familier.